ramowy rozkład dnia

PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
sobota, 21 stycznia 2017 22:33

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

6.30 – 8.30

  • Indywidualne rozmowy sprzyjające tworzeniu przyjaznej atmosfery.
  • Spontaniczne (dowolne) zabawy indywidualne i w małych zespołach, służące realizacji pomysłów dzieci.
  • Zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • Praca indywidualna i w zespołach (kompensacyjno-wyrównawcza, z dzieckiem zdolnym).
  • Poranne ćwiczenia i zabawy ruchowe.

8:30-9:00 Czynności porządkowe, organizacyjne, samoobsługowe, zabiegi higieniczne.

9:00-9:30 Śniadanie

9:30-9:45 Czynności porządkowe i higieniczne

9:45- 12.00

  • Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.
  • Pobyt na świeżym powietrzu (spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zajęcia w ogródku badawczym). W razie niepogody zabawy ruchowe i dowolne w sali.

Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.

  • Zabawy organizowane przez nauczyciela z całą grupą lun w małych zespołach.
  • Czynności porządkowe, organizacyjne, samoobsługowe, zabiegi higieniczne.

12.00-12:20 obiad (I danie)

12.20-13.00

  • Zabawy organizowane przez nauczyciela lub przy jego niewielkim udziale.
  • Zabawy wspomagające indywidualny rozwój dziecka.
  • Ćwiczenia utrwalające.
  • Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe -przygotowanie do posiłku).

13.00-13:20 obiad (ZUPA)

13.20-14.45

14.00 PODWIECZOREK

  • Leżakowanie, odpoczynek
  • Zabawy o nieznacznej aktywności ruchowej- zabawy relaksacyjne, słuchanie bajek lub oglądanie na DVD, słuchanie muzyki relaksacyjnej, odgłosów przyrody.
  • Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.
  • Pobyt na świeżym powietrzu w różnych formach- w razie niepogody zabawy i ćwiczeni w sali lub zabawy dowolne.
  • Zabawy dydaktyczne, tematyczne, ćwiczenia utrwalające- wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka.

14.45-15.00 Czynności porządkowe, organizacyjne, samoobsługowe, zabiegi higieniczne.

15.00-16.00 Rozchodzenie się. Zabawy organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci.

  • Zabawy i gry stolikowe.
  • Praca indywidualna i w małych zespołach wspierająca rozwój dziecka (stymulacyjno-kompensacyjna, praca z dzieckiem zdolnym).
  • Kontakty indywidualne z dziećmi podczas rozchodzenia się.
Poprawiony ( niedziela, 22 stycznia 2017 13:10 )
 
free pokereverest poker revie